MCUserver

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Říjen 1 07:57:02 CEST 2004

Dne čtvrtek, 30. září 2004 19:19 MK napsal(a):
> Vysledek - jsem za trotla, jsem arogantni, jsem vul.
> Jenze na rozdil od vetsiny ostatnich nemusim nikomu skladat ucty a muze mi
> byt celkem lhostejno jestli tim testem zapricinim 40% propad v
> navstevnosti. Na rozdil od tech ostatnich, ale jiz dopredu tusim, co me asi
> potka. A nezlobte se, pro mne osobne ma toto vetsi cenu, nez nekolik
> nastvanych uzivatelu.

Z toho si nic nedelejte, uplne stejne funguje uz roky ftp.linux.cz - tam se
bez korektniho reversu taky nedostanete. Pravda, vy jste to zavedl na http,
coz je dle meho nazoru ponekud zcestne, ale nevim jak vam funguje upload,
jestli pres http ci ftp. Mozna ale by slo omezit jen ten uploadovaci formular
(nevim jak php, ja delam se zope a tam jde udelat - byt za porodnich bolesti
diky NEdokumentaci - uplne vsecko).

--

                        Jaroslav Lukesh