Re: Změnadélkypůlvlnystřídavéhonapětí

MK info@mcu.cz
Úterý Listopad 30 13:18:14 CET 2004

> Jedna ze zakladnich poucek zni:
>
> ZADNY MCU NENI PERSPEKTIVNI
>
> a umyslne tam neni ani smajlik. Takove male srovnani: elektronky,
> pouzivane a castecne dostupne i dnes (ne ze bych je ja pouzival, ani je
> uz neumim), versus jakykoliv MCU. Myslite, ze za dvacet let bude ten MCU
> dostupny/podporovany/zvladnutelny?
>
> Transistorova uroven je neco jako ty elektronky, casto nezavisi na
> presnem konkretnim typu polovodice (s vyjimkou specialnich aplikaci) a
> pokud se dela moderne, tedy napr. ze SMD, je vysledek i rozmerove
> prijatelny a muze prezit velmi dlouho.

> [...]

Vekem se asi jiz nemuzu zaradit mezi mlade (prave dnes mi je 44) :-(((
Na druhou stranu mi neni cizi nic noveho a ucit jsem se jeste stale
neprestal :-))))

To jen na uvod a nyni k tomu flame - mam podmetny navrh - zahodme vsechny
MCU,
respektive zahodme vse co bylo vymysleno po pestnim klinu.
Nebo jeste lepe, zapomenme myslet a zacneme hromadne plakat nad tim co
BEJVAVALO
Vzdyt bylo blaze - v podstate se vse nechalo opravit a servismani si zili
jak v bavlnce,
dnes ale stoji vse za hov.o - pouzivaji se MCU, zakaznicke chipy, vyrobky se
produkuji
s omezenou zivotnosti - respektive s fyzickou zivotnosti nepresahujici
prilis jejich moralni zivotnost
a chudaci servismani z toho maji zamotanou hlavu - co a jak maji vlastne
opravovat :-))))

Rekl bych, ze prave v tomto je ta stale prezentovana flustrace - strach o
zivobiti :-)))))))
Co delat - rekvalifikovat se na jemnou mechaniku, zemedelstvi, profesionalni
aktvisty
nebo permanentne brecet jak je ten svet zkazeny a jak zpeje k zaniku. Ano i
to je jiste
reseni - jen bohuzel u mne se setka tak maximalne s usmeskem a odporem.

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov