problem s pc-

Ivan Kozák i.kozak@tiscali.cz
Úterý Listopad 30 12:49:21 CET 2004

Preji vsem krasny den,
znama mi donesla PC na opravu a ja si nevim moc rady.
Jedna se o PC s zakl. deskou PRM-271 (SOCKET 370) procesor Celeron
naka pamet HDD atd.
Napajene zdrojem ATX.
Po zapnuti tlacitkem start zacnou nabihat CD-ROM ,HDD ale BIOS nestartuje
a na PC blika zelena LEDka POWER. Ani z reproduktoru nezapipa zadna chyba.
Pokud je PC odpojeno od site (230V ) tak druhy den obcas naskoci , ale
zase nelze vypnout.
Pokud merim vytupy ze zdroje ATX tak mi napeti vsude sedi .
Desku jsem ocesal uplne o vse a porad blika. Nakonec jsem vyndal i
procesor a porad blika POWER.
Kondenzatory na desce jsem prosel a zmeril, ale opet vse vypada OK.
Nevite nekdo vcem muze byt problem- zda pomuze vymenit board nebo to mam
hledat ve zdroji.

Dekuji predem vsem za ohlasy.
Kozak Ivan