mikroPascal a SHT potazmo I2C

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Pondělí Listopad 29 21:33:00 CET 2004

Vite koukate na to ze spatne strany. Me jako nekomercniho programatora MCU
celkem nezajima kolik mi to sezere v te 627 mista a kdyz se nevejdu tak si
koupim 628. Tech par korun me nevytrhnou na jednom nebo dvou kusech co se
toho udela.

Takze v pripade, ze se jedna o celkem slozite pocitani (x*10-6 nasobeno s
dvoubajtovou hodnotou v mocnine) tak si mnohem radeji sahnu po mikroPascalu
pac se nebudu muset morit s algebrou v ASM.

Mimochodem jsem prijemne prekvapen tim jak ty vestavene procedury jsou
usporne. Nevim asi bych je o moc lip nenapsal. A tim ze to generuje i ASM
tak se da vzdycky zkontrolovat jak tomu pomoci.

Stale se zde operuje tim, ze cas jsou penize - mem pripade mi nekolik korun
za 1k pameti usetrilo nekolik dni psani v ASM a laborovani - nemyslite ze je
to slusna investice? Nikdy asi nebudu mit tolik casu a take nametu abych byl
zbehly rutine programovat v ASM - to mam za ukol v praci co me zivi.

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolovßno Antivirovým systémem AVG.