Re: otazka pred spanim na PIC C compiler

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Pondělí Listopad 29 15:22:08 CET 2004

Nejlepší a nejvhodnější překladač je ten co dobře umíš.

Já mam zkušenosti s překladačem C od Hi-Techu. Integruje se do MPLABu a to mi vyhovuje. Kvalita vysledneho kodu mi zas tak nezajimala (zatim se dal vždy koupit PIC s větší pamětí a navíc si mohu pomoci strojákem), ale dle některých srovnání na Internetu vycházel docela dobře. Krokuje se stejně jako ASM v MPLABu, I2C emulátor umí. Dost jsem se natrápil ho rozchodit, na internetu je k tomu docela dost povídání. Vybavení podprogramama je od vyrobce chabé, ale hodně věcí se dá najít na Internetu nebo si to napsat. Asi bych ho hodnotil, slušný-lepší. Proti ASM je to pohoda, kod je přehledný a netratíte čas na praní trivialit.

Radek