Bordel v HWnews, MCUnews, etc

Ondrej Pribula o.pribula@sh.cvut.cz
Sobota Listopad 27 21:23:28 CET 2004

No ked je sobota tak si to mozem dovolit : Preco by to bolo tazke...skratka
striktne je jasne, ze problem typu "AKO BUDIT 3F motor z jednofazovej siete"
do MCU nepatri...Ale proste vsetko co vediet k MCU by tam patrilo...to sa
myslim da dost dobre rozlisit...
A zjavne momentalne uspesne funguju dve konfery ;-}} Len by som aspon chcel
mat jasno do ktorej co patri, aby som nemusel pripadne kvoli dajakym
odpovediam co uz zazneli scanovat obe ;-}}

 OP

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <svobodova.alex@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, November 27, 2004 8:56 PM
Subject: Re: Bordel v HWnews, MCUnews, etc

Zdravíčko :)

    Protože se nakonec došlo k závěru že dvě podobné konference nemohou
fungovat. A kdo rozliší jestli podpůrný obvod patří ještě k MCU a nebo
už do "normální" logiky ?  A co je OT pro MCU může být dobré pro HW ? Já
si myslím že dvě jsou moc, zatím mi to nevadí, alespoň mám co číst :))
Ale chápu ostatní.

Saša K. Svobodová

         web: http://www.doupatko.adslink.cz

        mail: svobodova.alex@seznam.cz