DPS fotocestou

stanfred 7009@seznam.cz
Sobota Listopad 27 21:07:26 CET 2004

Zdravim,

Od jiste doby si nechavam delat motiv na osvitce. A5 za asi 35,- Je to
presne a uplne cerne.
Horske slunce obcas vidam v bazarech. Cca za 150,-

Stanislav Svoboda

Bila mista ma laserovka tendenci na foliich delat nastesti spise upostred
velkych cernych ploch, kde to zpravidla az tak nevadi. Osvedcuje se mi
vytisknout motiv 2x az 3x, pretrit cernou fixou na bile tabule (za sucha
stiratelna), nechat uschnout a vytrit jemnymi papirovymi kapesniky (ne temi
nejlevnejsimi, co z nich skoro lezou trisky) nebo toaletnim papirem obdobne
kvality.
Pak presne sesadit (samozrejme to tisknu otocene tak, aby prvni folie lezela
tiskem primo na fotovrstve). Svitim xichtovym solarkem Philips se ctyrmi UV
zarivkami z vysky zidle na zem (cili vzdalenost kolem 50 cm) po dobu ca 7
minut.

Jakub Serych