Bordel v HWnews, MCUnews, etc

Ondrej Pribula o.pribula@sh.cvut.cz
Sobota Listopad 27 20:29:09 CET 2004

Tak to som nepostrehol...Mozem vediet preco bol navrh zamietnuty??

OP

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <svobodova.alex@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, November 27, 2004 5:22 PM
Subject: Re: Bordel v HWnews, MCUnews, etc

Zdravíčko,

    to už tu jednou někdo navrhoval a návrh byl rozcupován (navrhovatel
je doufám celej :-D )

    Mně nevadí že jsou dvě konference, jsem doma nemocná tak si mám co
číst, jen ať toho chodí ještě více :-P  Ale uznávám že ostaní to asi
trošku irituje a tak by možná bylo dobré jednu konferenci stopnout a
přesměrovat ji do té druhé.

Saša K. Svobodová

         web: http://www.doupatko.adslink.cz

        mail: svobodova.alex@seznam.cz