DPS fotocestou

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Sobota Listopad 27 19:00:52 CET 2004

Nasel jsem par clanku na webu a je tam doporucovano i horske slunce a ja zil
dosud v domeni, ze to je to same jako infralampa co mam doma. Doporucite mi
nejaky osvedceny zdroj UV svetla u ktereho bych se nemusel zabyvat nejakou
silnoproudou konstrukci, jsem zacatecnik a navic jenom v ciselne
elektronice, takze 5V je pro mne zatim hranice, kterou bych ze sroubovakem v
ruce nerad prekracoval.

Dekuji