DPS fotocestou

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Sobota Listopad 27 18:44:27 CET 2004

Misto UV lampy staci pouzit obycejnou 100W zarovku nebo vetsi, prodlouzi se
ale cas exponovani asi na 20-30minut.

----- Original Message -----
From: "Vitezslav Gazda" <gazda_vitezslav@hotmail.com>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, November 27, 2004 6:17 PM
Subject: DPS fotocestou

Nevysel mi muj prvni pokus vyroby DPS fotocestou. Mam koupeny kuprextit s
fotorezistem, klise vytisknute laserovou tiskarnou na pauzovacim papire a 2
hodiny nad toluenem. Svitil jsem 4.5 minuty 150W infralampou ze vzdalenosti
40cm a vyvolaval asi 1 minutu v koupene vyvojce (1.5% hydroxid sodny,
predpokladam, ze to je jiz naredene, tak jsem nic neredil). Po vyvolani
nikde zadny obrazec. Netusi nekdo kde bych mohl udelat chybu ? Jdu to ted
zkusit z folii kterou jsem precernil jeste cernym fixem na tabuli, takze
klise je trosku vic cernejsi nez na pauzaku, ale je tam zase vice kazu, tak
tim aspon overim, jestli to je tou sytosti.

Dekuji
Vitezslav Gazda