Bordel v HWnews, MCUnews, etc

MK info@mcu.cz
Sobota Listopad 27 16:43:04 CET 2004

>A nedaly by se proste zpravy do mcu-news presmerovat do hw-news? A nastavit
> hw-news, aby je akceptovala, ale jiz neposilala zpet?

Tomasi dalo, jenze asi nejsou lidi, kteri by tomu byli ochotni venovat cas.
To jiz neni jen otazka toho co s tim udelam ja v MCUnews, ale i jisty zasah
do nastaveni a modifikace HWnews - a zde se mi zda, ze je vice nadseni nez
skutecneho zvladnuti mailmana :-((( Viz hlavicky, etc

Znovu opakuji - MCUnews vzniklo jako docasna nahrada a na nic jineho si
nehrala.
Bohuzel zila a zije dele nez jsem mel v umyslu. Jako rychle reseni se mi zda
proste
jen MCUnews vypnout a z dvou drbaren zbude jen jedna :-))))

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov