Ideovy navrh laboratorniho zdroje 1x 0-30V (35) 0-10A

Jiri Krul jkrul@seznam.cz
Sobota Listopad 27 09:09:54 CET 2004

Pevne doufam, ze nebude treba  skoleni ba ani cteni manualu.

1. Vyberete vetev zdroje, kterou chcete ovladat L/P nebo L+P sprazene ,
2. Vyberete parametr , ktery chcete ovladat U, I , L
3. Volitelne nastavite povolene maximum pro U,I,L .
4. Na klavesnici nebo pomoci rotacniho encoderu nastavujete danou velicinu

Nejcasteji pouzivane nastaveni lze ulozit a vyvolat z pameti jednin
"funkcnim" tlacitkem.

Na odobnem principu funguje zdroj DSP4005, ktery vlastnim a celkem s
ovladanim nemam problemy a obesel jsem se bez skoleni i manualu.
Pripadne ovladani z PC u ktereho predpokladam podstatne rozsirene moznosti
ovladani , napriklad moznost rizeni v case, nabijeni ruznych typu bareri
(casem i bez PC) , logovani atd. je jen otazkou instiutivnosti ovladaciho
programu.