OT: zaujimava schema

mcmlxxx mcmlxxx@hantec.cz
Pátek Listopad 26 17:56:51 CET 2004

Přesně to co popisujete jsme praktikovali již na základní škole když
chtěla učitelka donést do hudební výchovy gramofon a pouštět nějaké
ruské desky. Říkalo se tomu "zkratovátko" a školník z toho byl dost
naštvanej protože jsme to praktikovali na všech možných zástrčkách ve
škole. Podobné zařízení (flexošňůra na konci připájená oběma konci na
kus cuprextitu) použil pak jeden kamarád co semnou chodil do "Stanice
mladých techniků" a dopadlo to tak že vyhořely pojistky až někde venku
na sloupu a museli přijet z elektrárny........

xxx