OT: zaujimava schema

Ondrej Pribula o.pribula@sh.cvut.cz
Pátek Listopad 26 16:16:33 CET 2004

Uz sa za seba hambim  VYDIET = samozrejme VIDIET ... ach ten piatok ;-}}

OP

----- Original Message -----
From: "Ondrej Pribula" <o.pribula@sh.cvut.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, November 26, 2004 4:12 PM
Subject: Re: OT: zaujimava schema

A si si isty, ze nezostane to relatko zlepene?? ;-}} Ale aj tak tam chyba
uplny zaklad modernej konstrukcie - MODRA LEDKA ... a potom podla moznosti v
SMD prevedeni ;-}}}
Prajem vsetkym pekny piatocny podvecer '-}

Este ma napada urobit tam v MCU detekciu priechodu nulou...potom by sa to
relatko zlepit nutne nemuselo,ale kazdopadne by som ho chcel vydiet tak po
100 cykloch ;-}}

S pozdravom Ondrej Pribula