Nokia 7250 vs. PC - vyreseno

Prichy prichy@volny.cz
Pátek Listopad 26 16:11:28 CET 2004

Dobrý den.
Takže jsem nakonec použil "vase" zapojeni s max232, jen jsem
misto 3V zenerek pouzitl 3,3V a vystup obvodu 232 pin 9 opatřil odpurkem
(560 R snad).
Při 3V zenerce a pripojeni (jako Tx telefonu na maxu pin 10) cca 3V (
podle zdroje) mi tam teklo 9mA
coz se mi zdalo zbytecne moc :), proto 3,3V.

Hěhá to jako fík!
Vubec nevim, jak kabel v puvodnim zapojeni muzou prodavat....
vlastne uz neprodavaj :)

Prichy