OT: zaujimava schema

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Listopad 26 11:33:34 CET 2004

ako niekto spravne poznamenal, nie je tam procesor a zapojenie nefunguje
na 230V. Takze som urobil prvy nastrel novej verzie
http://dvaluch.home.cern.ch/dvaluch/temp/fuseblower.pdf.
Vstavany procesor poskytuje ovela vacsiu funkcionalitu, napriklad sa da
poistka odpalit s oneskorenim zadanym cez klavesnicu a odpocitavanim
casu na pripojenom LCD displeji. Taktiez je mozne ju odpalit povelom
poslanym cez rs232. A to uz nehovorim o pripojeni ku ethernet
konvertoru, takze cele zariadenie moze byt ovladane dialkovo...
Cele by to malo byt na stvorvrstvomom plosaku s dedikovanou zemnou a
napajacou vrstvou. Som zvedavy na vase nazory, co este vylepsit?
balu