Fluktulace udaju z SHT11

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Pátek Listopad 26 09:28:22 CET 2004

vcera jsem jeste provadel nejake testy a musim rict, ze jsem cidlu trochu
krivdil. Cidlo je zrejme velmi rychle a je ovlivnovano sebemensim pohybem
vzduchu. Proto je nutne zavrit cidlo do nejake jimky ktera zabrani prudke
cirkulaci vzduchu v okoli cidla. Pak je udaj relativne stabilni i na prvnim
desetinnem miste.

je natolik citlive, ze staci jen k cidlu prijit a prinest sebou vlhci vzduch
a uz se to vsechno rozhazi.

RadekCX