vrtani do medi ?

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Listopad 25 23:04:42 CET 2004

Radek a Petra Vickovi napsal(a):

> No vy zrejme verite vsemu co je napsano ze?

Jiste, ja ano. Spadl jsem totiz z Marsu.

Pokud jste si ten odkaz _opravdu cetl_, tak tam zjistite, kde to
testovali a kde se to take pouziva; pravda je, že zkusenosti nejsou
nejspis opatreny kulatym razitkem spravneho prumeru s tim zviretem
vevnitr a tim jedinym spravnym pojmenovanim "statni zkusebna".....
Nicmene WD40 obcas spokojene pouzivam i ja a to me na Marsu rozhodne
nevychovavali k bezmeznemu obdivu ke vsemu, co ma na sobe anglicke
napisy, nejlepe mejdinjuesej...

> P.S. brzdovka je vyborna na povolovani zarezlych sroubu a nebo treba toho
> retezu - staci takove misto pokapat a nechat treba do druheho dne pusobit.
> Pak samozrejme umejt a namazat cim je treba.

Opravdu? Nerikejte.... Ja pamatuju totiz jeste tu cervenou, o ktere se
tvrdilo, ze je na to nejlepsi. Nicmene, kdyz se do historie prispevku
vratite jeste alespon jednou, tak byste mel zjistit, ze ja jsem
nezpochybnoval tyto, ale antikorozni vlastnosti one kapaliny...

--
Jirka