vrtani do medi ?

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 25 15:24:38 CET 2004

Zdravicko,

    hlavne je potrba do medi vrtakem na med a ne na zelezo (tedy ono to
jde take) Vrtak na med ma narozdil od vrtaku do zeleza pomocne brity
udelane v uhlu tusim ze 60` (pokud se dobre pamatuju na skolu a na
mistra co me nenavidel protoze me dilny nebavili) Jinak receno do medi
je potreba ostre skoseny vrtak do mekkych materialu a nizeke otacky. (ne
jako ja kdyz vrtala 18 diru na 3000 otacek a na jeden zatah a chytla mi
podlozka a mistr .... rval :-D )

					Saša K. Svobodová

         web: http://www.doupatko.adslink.cz

        mail: svobodova.alex@seznam.cz