LM35CZ a teplomer z KTE11/2004

Luboš Rückl lubos.ruckl@quick.cz
Čtvrtek Listopad 25 14:27:26 CET 2004

Prave o to mne slo, ze to zaporno neni kde brat.
Ale ted uz je vse vysvetleno - viz muj predchozi
prispevek.
Mne vubec nenapadlo, ze nekdo muze  zkonstruovat
a uverejnit teplomer, ktery nemeri zaporne hodnoty
a vubec tuto skutecnost u te konstrukce neuvest !
A pritom kdyby pouzil LM335 jako ja, tak to fungovat
muze i bez zaporneho napeti a jeste usetri.
--
Lubos