Uhlomer 360 stupnu.

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Listopad 25 12:48:49 CET 2004

Kotlaba Jaroslav Ing. napsal(a):

> Snad ne OT, kdyz to ma slouzit k nastavovani pristroje pro regulacni
> techniku.
>
> Ke zkouseni presnosti uhloveho natoceni pri vyrobe pouzivame uhlomer
> LOGAREX - kruh o prumeru asi 20cm ze zeleneho celuloidu, ktery ma na obvodu
> stupnici 0 - 360 stupnu.
> Doprostred se vyvrta dira, skrz tu  se prisroubuje na hridel a meri se uhel
> natoceni.
> Firma LOGAREX uz zrejme neni a uhlomery, ktere se za par korun koupi v
> papirnictvi, uz dochazeji.
> Zatim jsem nezjistil, ze by nekdo delal neco podobneho.
> [...]

Myslim, ze nejkratsi a hlavne zarucene funkcni cesta je opravdu to vyrobit.

a) nakreslit uhlovou stupnici v nejakem vektorovem editoru

b) nechat ji vygravirovat do plexiskla, polykarbonatu apod. a vyriznout
ten kruh na soustruhu nebo jinak; firmy na gravirovani se daji bez
problemu najit na webu nebo jinde.

--
Jirka