Uhlomer 360 stupnu.

Kotlaba Jaroslav Ing. kotlaba@zpa-pecky.cz
Čtvrtek Listopad 25 12:39:19 CET 2004

Snad ne OT, kdyz to ma slouzit k nastavovani pristroje pro regulacni
techniku.

Ke zkouseni presnosti uhloveho natoceni pri vyrobe pouzivame uhlomer
LOGAREX - kruh o prumeru asi 20cm ze zeleneho celuloidu, ktery ma na obvodu
stupnici 0 - 360 stupnu.
Doprostred se vyvrta dira, skrz tu  se prisroubuje na hridel a meri se uhel
natoceni.
Firma LOGAREX uz zrejme neni a uhlomery, ktere se za par korun koupi v
papirnictvi, uz dochazeji.
Zatim jsem nezjistil, ze by nekdo delal neco podobneho.
Uhlomery, co se prodavaji ted, jsou pro nas moc male.
Nevite nekdo o necem podobnem, abychom si nemuseli nechat potrebnou stupnici
vyrabet?
Melo by to byt priblizne stejne velke a pruhledne, aby se skrz to dalo
koukat na rysku.