Fluktulace udaju z SHT11

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Listopad 25 11:27:52 CET 2004

jiste to je mi jasne, ale chyba muze byt takova ze meri stale stejne, ale
nekam ujete a nebo preskakuje kolem nejakeho stredu a nebo kombinace
obojiho. ja bych chtel vedet jak to je.

Jak to vidim tak mi nezbyde nez to asi napsat sam... Hledal jsem asi dva dni
na www a nic rozumnejsiho nez to co tam mam nenasel.

RadekCX