Spojenie COM-COM (cez IP)

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Listopad 25 08:25:48 CET 2004

> Možná budu za blbce, ale nejsem si jistý, co vlastně autor původního
> příspěvku chce.
> Zda spojení COM-COM přes TCP/IP nebo spojení TCP/IP přes COM port. V tom
> je dost rozdíl.

Ja jsem to pochopil tak, ze chce propojit dva pocitace na plnohodnotnou sit, ale bez pouziti sitovych karet.

Uprimne receno, pokud to jen trochu jde, pouzil bych tam dve sitovky a twisted pair kabel. Dosahne tim prinejmensim vyssi rychlosti.

Pokud to nejde, tak Windows (95 a vyssi) maji nejake to "Prime propojeni kabelem" nebo tak nejak, nevyhoda je v tom, ze jeden komp je vzdycky klient a druhy host. Mozna by to splnovalo pozadavky puvodniho tazatele, soude podle toho, ze to "prime propojeni kabelem" nefunguje dokud nenainstalujete taky sit jako takovou vcetne nejakych protokolu atd.

Mozna to testnu se svym 486-laptopem (ktery je sitovka-less).

A mozna by stalo za uvahu pouzit propojeni pres LPT port - je to rychlejsi nez pres COM a nekde jsem myslim kdysi videl tu sit pres LPT (jen uz nevim, jestli to bylo i pro Widle nebo jen pro DOS).

P.K.