kde sehnat nebo cim nahradit MAX3072E pro RS-485??

Pavel pavel_t@centrum.cz
Středa Listopad 24 14:13:59 CET 2004

> potreboval bych poradit. Shanim soucastku MAX3072E (nebo ji podobnou trebas
> MAX3491,hlavne
> na RS-485 a aby byla napajena +3.3V) a nedari se mi ji u nas sehnat v co
> nejkratsi dobe (zatim vzdy nabidka od firem 9 mesicu a vic...) Nevite o
> nejake moznosti bud jak a kde ji sehnat tak do TYDNE, max. 14 dnu,nebo cim
> ji nahradit??Moc by jste mi s tim pomohli.Diky.

Po zbeznem pohledu do DS mi to pripada velmi podobne jako klasicky
MAX485, dela jej spousta vyrobcu (AD, ST, Sipex, LT...) casto vyrazne
levneji a dostupneji nez Max a jsou tez i 3V verze. Mrknete jestli Vam
bude vyhovovat a pripadne jej zkuste poptat.

Pavel