Silne OT: Otazka z elektrotechniky

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Listopad 24 08:12:30 CET 2004

Frekvence vs. takt --> tomu se rika slovickareni, ja bych taky napsal "frekvence", protoze Hz (kHz, MHZ, GHz...) je jednotka frekvence. To bysme se rovnou mohli hadat jestli je to kmitocet nebo pocet cyklu za sekundu... dokonce se mi vybavuje v jedne starsi ucebnici elektroniky jednotka "c/s" = cyklu za sekundu neboli Hz.

P.K.