Silne OT: Otazka z elektrotechniky

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Listopad 23 15:07:19 CET 2004

inak celkom dobry postreh. Este raz citujem povodnu vetu, poriadne si ju
precitajte: "procesor jede na frekvenci xx? ... Frekvence asi bude o
necem jinem...".
Som prekvapeny, ze sme dospeli do stadia, kedy uz niekto nevie co
znamenaju zakladne terminy z elektrotechniky, ale vie programovat takze
si potom pomaha takymito barlickami. "Videl som to divne slovo u
procesora... nie, to musi znamenat nieco ine..." :-)