Silne OT: Otazka z elektrotechniky

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pondělí Listopad 22 22:11:32 CET 2004

> Margita Píriová a jej vynálezy.
>
> Dimenzionalne dvere: vysokofrekvencny jednosmerny prud 20 000 voltov
> alebo dva vstupy 10 000 voltov,kovovy ram polokruh. Vstup do oblasti
> rozmnozenia to je do oblasti opakovanych predmetov je vtedy,ked
> jednosmerny prud smeruje proti smeru otacania sa planety. Po prestupe
> dimenzionalnymi dvermi je zivocich ,predmet neviditelny z priameho
> sveta,z priamej dimenzie a vie prechadzat stenami priamej
> dimenzie. Po
> vstupe do dimenzie je chodba ,oblast opakovanych predmetov,kde je na
> [...]

Tak mam dojem, jestli jsem takovymi dvermi neprosel a cas nezacal v nove
dimenzi bezet pozpatku. Pak by pondeli znamenalo blizici se vikend, a ja bych
v tehle konfere chapal takoveto prispevky. Nebo cas bezi normalne a nas stav
je uz takovy, ze i v beznem casotoku pondeli chapeme jako vikend co by
kamenem dohodil? V takovem pripade se obavam, aby tak zhruba ve stredu
neshorela nejedna nase molekula :-)))))

Jakub Serych