Silne OT: Otazka z elektrotechniky

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Listopad 22 20:30:24 CET 2004

Jirka wrote:

>No a pokud nemate smysl pro humor, pak se podivejte na smrtelne vazne
>pojednani http://mail.upce.cz/~kf/dfjp/F_0_el_proud.doc
>
>Pro podrazdeni: vse behem par desitek vterin pres Google....

popri hladani niecoho uzitocneho som cez ten podrazdeny google nasiel aj
takuto perlicku:

Margita Píriová a jej vynálezy.

Dimenzionalne dvere: vysokofrekvencny jednosmerny prud 20 000 voltov
alebo dva vstupy 10 000 voltov,kovovy ram polokruh. Vstup do oblasti
rozmnozenia to je do oblasti opakovanych predmetov je vtedy,ked
jednosmerny prud smeruje proti smeru otacania sa planety. Po prestupe
dimenzionalnymi dvermi je zivocich ,predmet neviditelny z priameho
sveta,z priamej dimenzie a vie prechadzat stenami priamej dimenzie. Po
vstupe do dimenzie je chodba ,oblast opakovanych predmetov,kde je na
Zemi vsetko 10 krat za sekundu z coho je mozne zobrat 1 az 4 kusy za
sekundu a ostatne kusy v dalsej sekunde ,aby v priamej dimenzii predmet
ostal aj nadalej. Vystup z dimenzie: Luce jednosmerneho prudu treba
otocit tym smerom,akym smerom sa toci planeta a potom prechadzat cez
dimenzionalne dvere tak,ze pritom nevstupit naspat pretoze sa zmeni
hustota molekul,alebo zhori molekula,zhori hmota.

tu stranku si terba precitat celu http://www.manikus.com/mixed/piriova/

b.