Silne OT: Otazka z elektrotechniky

Petr Stehlik petr.stehlik@atlas.cz
Pondělí Listopad 22 19:55:24 CET 2004

No, taky si rypnu. Nekdo uz videl proud ktery nemeni svoji velikost?
Asi tezko, kazdy zdroj ma zvlneni, sum.
Pokud tedy chcete definici podle normy jsem si jist ze jich najdete nekolik
zalezi v kerem oboru budete hledat.
Doporucuji zacit hledat v
mezinarodni elektrotechnicky slovnik   ČSN IEC 50(191)
preji prijemnou zabavu, nejakych 60 kusu norem.
Petr

to su vsetko vase dojmy, zaujimala ma oficialna definicia, napriklad
podla normy... Nezaujima ma co sa _moze_ myslet, ale ako to _je_.
ano, hlboko sme klesli, ked tu rozoberame zakladne veci z elektrotechniky
b.