pouziti baterii pri nizkych teplotach

Jan Masek jan.masek@mcu.cz
Pondělí Květen 31 22:20:13 CEST 2004

> Tam snad dela 10% vyvojaru od XILINxu 10% od LINUX,
> 10% co umeji PCI, 10% ALTERA, ..., kurnik to je ale velka firma

Omyl, cela firma se denne presouva v jednom paru kanad :)
Respektive "pan redeitel" takto pobiha a nevsednim zpusobem tak demonstruje,
jak pro spokojenost svych zakazniku dre do roztrhani tela - podrazek (a je dlouhe, z je na uvazeni kazdeho) :)

> Je fakt, ze kazdy mame v hlave par ruznych poli a procesoru,
> ale taky vim kolik clovek potrebuje casu aby byl vzdy schopen
> na plno prepnout, ono takovy prechod VHDL na C 10x denne udela
> sve to se pak clovek divi co vsechno cecko ma umet a naopak ;-))

Tady to je celkem jednoduche - mezi znalosti "nic" a "nic^2" se celkem lehce prepina :)

J.Masek

PS: Pokud snad mate nekdo dojem, ze jsem proti D.K. zaujaty, tak ten dojem je opravneny :)