Prenos videosignalu - jak a cim realizovat?

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Květen 31 21:15:47 CEST 2004

a ako si myslite, ze sa prenasa xDSL? 6km od ustredne? Alebo to
najnovsie DSL, ktore pretlaci cez ten hnily medenny kabel 50Mbps?
Telefonny kabel je take iste krutene vedenie ako ethernetovy kabel, ma
akurat trochu ine parametre.
b.