pouziti baterii pri nizkych teplotach

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Pondělí Květen 31 20:57:37 CEST 2004

> Pro podrobnejsi informaci je treba navstivit i stranku www.cybertex.org a
> utvorit si vlastni nazor pri proklikani jednotlivych odkazu. Nejlepe
> zaslanim konkretniho dotazu na technologii.

Tam snad dela 10% vyvojaru od XILINxu 10% od LINUX,
10% co umeji PCI, 10% ALTERA, ..., kurnik to je ale velka firma
Je fakt, ze kazdy mame v hlave par ruznych poli a procesoru,
ale taky vim kolik clovek potrebuje casu aby byl vzdy schopen
na plno prepnout, ono takovy prechod VHDL na C 10x denne udela
sve to se pak clovek divi co vsechno cecko ma umet a naopak ;-))

Zdenek Aster