pouziti baterii pri nizkych teplotach

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Pondělí Květen 31 20:38:12 CEST 2004

> bude uplne stacit
> napisem "-40 to
> uplne stejne. Nebo
> neceho pouzit ?

> vim stale nema
> si z toho clovek

> Ale vubec to nebylo husty, naopak to bylo jemne pohlazeni vlahym
> jarnim vankem :)
>
> Z D.Kucery se pomalu ale jiste zacina stavat soucast folkloru -  alespon
oboroveho :)

Pro podrobnejsi informaci je treba navstivit i stranku www.cybertex.org a
utvorit si vlastni nazor pri proklikani jednotlivych odkazu. Nejlepe
zaslanim konkretniho dotazu na technologii.

Muj dotaz: David zde mnoha lidem nabizel osazovani a snimani BGA pouzder.
Jake jsou vase zkusenosti?

> A co se tyce flasky - tak tu jsem sice pry vyhral (viz jeho meil  z
14.4.2004), ale bohuzel me druhy den kuryr nezastihl.
> Nasledne jsem se take dovedel, ze se D.Kucera  na mne na...l, protoze jsem
mu neposlal jisty SW okamzite, ale az
> za dva dny.
> Tak si asi te whisky neloknu :)

No to se D.K. ovsem nedivim. SW abstak je jeden z nejstraslivejsich
:-)))))).
--
Rt
---