pouziti baterii pri nizkych teplotach

David Kucera david@cybertex.org
Pondělí Květen 31 17:10:16 CEST 2004

li-ion nebo li-pol se delaji i do teplot -10 a bez izolace a bezne se
prodavaji
odolnejsi baterie se take daji ci spise nedaji:-( sehnat treba
francouzka saft a jine
me zajima vliv nizkych teplot (-20-40 ) na provoz,kapacitu, zivotnost
presneji jak se zachova kdyz  se bude nabijet a vybijet takovym proudem
pri takove teplote
a jine teplote na jine proudy, pobezi kdyz se vybije a dlouho nenabije,
to je co nejak bud neumim nebo se mi nedari najit  take jak se zachova
baterie a zda neco nehrozi  ono lzed udelat testy v lednicce (kamaradova
ma -38,moje jen -17) ale aby byly aspon trosku objektivni musi byt
baterii vice a dlouhodoby provoz
takze vysledky jsou az za nekolik mesicu
David