Spice - pomoc

Kamil Rezac krez7509@artax.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 31 15:29:57 CEST 2004

Vystup je tady
http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~krez7509/filtr_bad.png

Konvergence to bude temer urcite, tady (10ms) je to 500V, na 1s uz to
bylo asi 1GV, spis me zajimalo, cim jsem mu tak ublizil...

ale nasel jsem chybu mezi zidli a klavesnici - v obvodu filtr_bad
zustalo na prvnim stupni omylem zesileni 1.8x, ktere je v druhem
obvodu filtr_ok (ktery funguje se zesilenim dobre) ale v realnem zapojeni
filtru_bad nikoliv. Po odstraneni zesileni
se i filtr_bad chova dobre. Jeden kolega (absolvent FEL) prisel s myslenkou,
ze zesileni mohlo zpusobit rozkmitani filtru. Takze mozna nevhodna
kombinace soucastek ve filtru... Asi bych mel vyzkouset, jestli po
pridani zesileni mi i realny obvod ten 1GV udela... ;)))

Takze asi nevhodna kombinace soucastek...

KR