Kdyz uz jsme u tech zazraku, je libo auto na vzduch ?

Petr Zapadlo zapadlo@melzer.cz
Pondělí Květen 31 14:20:11 CEST 2004

Dne po 31. května 2004 13:43 Jakub Ladman napsal(a):

> Ale taky nechapu proc neni pro tranzitni kamiony (ktere pouze pres nasi zem
> prejedou a nemaji tu cil) povinnost nalozit se na vlak a neznecistovat
> okoli smogem a hlukem (vim o cem mluvim bydlim 200m od Barrandovske
> radialy, kudy jedou vsechny kamiony co se pres prahu dostavaji z D5 na
> nekterou z ostatnich dalnic).

Tohle je vec nad kterou mi rozum taky zustava stat, navic kdyz k tomu pripoctu
to, ze by ridic v takovem pripade zahrnul do odpocinku (jsou presne
definovane prestavky v rizeni).
A dalsi vec, kdyz to jde v Usti nad labem (kamiony se vozi pres hranice
vlakem) proc by to neslo jinde.

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo