Kdyz uz jsme u tech zazraku, je libo auto na vzduch ?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Květen 31 14:04:50 CEST 2004

Laminatova lahev je pri explozi ze vsech nejhorsi. Ocelova se trhne po
delce, rozmota se, ale zustane v jednom kuse. Laminatova se rozleti na
dva nebo tri kusy (mrtvi byvaji ale v obou pripadech :-(). Nastesti je
exploze tlakove lahve zcela vyjimecna udalost a to jeste pri velice
hrubem zanedbani provoznich predpisu. Normalne je temer nemozne
donutit lahev k explozi a to ani kdyz pod ni rozdelate ohen. Spatnym
cerpanim to take nepujde, protoze kompresor ktery umi 300 baru zvladne
tak jeste 350 ale pak uz neco rupne, spali se olej, zacnou podchazet
pistni krouzky nebo tak. Lahev to v pohode vydrzi.

Ales Prochaska