Kdyz uz jsme u tech zazraku, je libo auto na vzduch ?

Tomas Kozeluh mr.death@securemail.cz
Pondělí Květen 31 13:50:57 CEST 2004

No já jsem takto měl na ruce tekutej dusík, teplota je trošku nižší, ale
myslím, že pokud -30°C namrazí šaty nebo kov na těle, tak to žádnej super
zážitek nebude. Z toho dusíku jsem měl jenom pár lehkých omrzlin, ale žádný
oblečení a ani kov jsem na ruce neměl...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death