Kdyz uz jsme u tech zazraku, je libo auto na vzduch ?

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Pondělí Květen 31 13:36:08 CEST 2004

Jo je to tam popisovane, ze nadrz je z nejakych
specialnich skelnych vlaken takze nehrozi vybuch
nybrz pouze, ze to za syci, moc bych chtel videt
jak utika 90 m3 pri tlaku 300 baru.
Protoze kdyz kamarad vypravel co dokaze
potapecska lahev a ta je zhruba 20x mensi ;-)))

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Tomas Kozeluh" <mr.death@securemail.cz>
To: "'[HWnews]'" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Monday, May 31, 2004 1:21 PM
Subject: RE: Kdyz uz jsme u tech zazraku, je libo auto na vzduch ?

No když to vidím, jak z výfuku povalí -30°C a někdo si v létě stoupne za to
auto, tak to opravdu bude nevšední zážitek plný omrzlin... ;)
Kromě toho by mě zajímalo, jak je řešena bezpečnost, co se stane při havárii
nebo při špatným čerpání? Ten web jsem nepročítal dokonale, ale tento faktor
jsem tam nikde nenašel.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death