Kdyz uz jsme u tech zazraku, je libo auto na vzduch ?

Tomas Kozeluh mr.death@securemail.cz
Pondělí Květen 31 13:21:18 CEST 2004

No když to vidím, jak z výfuku povalí -30°C a někdo si v létě stoupne za to
auto, tak to opravdu bude nevšední zážitek plný omrzlin... ;)
Kromě toho by mě zajímalo, jak je řešena bezpečnost, co se stane při havárii
nebo při špatným čerpání? Ten web jsem nepročítal dokonale, ale tento faktor
jsem tam nikde nenašel.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death