Zase nejaky zazrak?

AZe aze@seznam.cz
Pondělí Květen 31 11:02:59 CEST 2004

Presne tak. Je to vynosnejsi nez delat neco poradneho. A kdyz to podepre a
zastresi ta spravna osoba na spravnem miste (samozrejme za statni penize),
je vysledek jisty. Vysledek (hromada papiru s blaboly) se predlozi odborne
komisi, ta doporuci pokracovat ve vyvoji a je vystarano.
AZE

K tomu stepeni vody: jak jsem pochopil, tak jednim ze snu je stepeni vody
pomoci jakesi katalyzacni mrizky za teplot blizkych pokojovym... energie by
se mela pak odebirat z okolniho relativne nizkopotencionalniho tepla.. Hm
asi napisu nejaky zajimavy blabol ... vysoustruzim a vyfrezuju si nejaky
zajimavy objekt co mu nikdo nebude rozumet .. dotahnu k tomu nejakyho
uradu...zacnu na nej valit pseudovedecky nesmysly o energiich a eterickych
silach a budu king :) Vytezek bych mohl venovat sdruzeni Sysifos .. :D

M.V.