Zase nejaky zazrak?

Petr Zapadlo zapadlo@melzer.cz
Pondělí Květen 31 10:13:01 CEST 2004

Dne po 31. května 2004 10:05 mjfox@centrum.cz napsal(a):
> Matne se mi vybavuje (zrejme z hodin fyziky), ze pri stepeni lehkych jader
> (coz je i vodik) zas tolik zareni nevznika (bude mit zrejme mensi polocas
> rozpadu nez uran).
>
> Stepeni vodiku (nebo helia, certvi) probiha i uvnitr Slunce (potazmo kazde
> hvezdy) a vedci maji za to, ze az se jim podari spustit a bezpecne udrzet
> podobnou reakci, tak se tim vyresi celosvetova energeticka potreba.
Az na to ze to neni stepeni ale slucovani.
Pokud ma vzniknout eneregie tak je treba slucovat prvky od vodiku az po
zelezo.
jestlize ma pri stepeni vznikat energie, je treba vzit naopak prvky z druheho
konce az po zelezo.
Proc je vsak zelezo tak vyjimecne a stoji ve stredu to nevim.

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo