Spice - pomoc

Kamil Rezac krez7509@artax.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 31 08:19:10 CEST 2004

Preji co nejmene neprijemne pondelni pracovni rano... :)

O vikendu jsem si zkousel hrat se simulatorem Spice Opus a pro
zajimavost jsem do nej prepsal dva low-pass filtry, ktere pouzivame na
robotovi (senzory) a skutecne funguji. Ovsem v simulatoru mi jeden z
nich (filtr_bad.cir, viz priloha) pri TRAN analyze vytvori
nekolikasetvoltovy bordel (AC analyza je u obou v poradku). Oba filtry
se lisi jen hodnotami soucastek (FilterLab navrh), v popisu schematu
chyba neni (kdyz hodnoty z _bad prepisu na hodnoty z _ok, tak to zase
chodi dobre). Muzete mi nekdo zkusenejsi poradit, v cem je zrada?

Predem dik za rady
KR