síť po USB

"Saša K. Svobodová" svobodova.alex@seznam.cz
Neděle Květen 30 18:28:00 CEST 2004

Hezký den,

	existují dvě možnosti:

1. převodník USB - LAN a pak se to "klasická" síŤ
2. spojovací kabel USB ale to je něco jako "Přenos po kabelu" v NC či M602

	První možnost je dražší,ale řekla bych že lepší, ta druhá je lacinější
a možná jednodušší na zprovoznění.

	Osobní zkušenost ale nemám, já mám ve Ferdovi klasický síťový adaptér.
Kdych ale musela volit tak bych se přikláněla asi k temu prvnímu. K
převodníku.

					Saša K. Svobodová

      web:  http://www.doupatko.adslink.cz
      mail: svobodova.alex@seznam.cz