CNC stroj, lepe C2000

milos.gregus@cz.abb.com milos.gregus@cz.abb.com
Pátek Květen 28 17:54:23 CEST 2004

Taky si trochu prilozim, pro Zbrojovku

mam ten kousek nabytku doma (11 jehlovou verzi uz bez pohyboveho sroubu na
hlavu) a s tou starsi jsem zapasil v praci,
i podle AR upravoval na grafiku.

dvouchlapova ?.. ne , kdyz se dobre polozi na bricho, jde to lehce ... do
vytahu , z vytahu, do auta .. nanosil jsem se ji dost.  :-)

Nastavec na traktor mely nektere verze. Ta ma domaci jej ma. :-) uz i
Centronics. s IRPR ale nebyl problem, nebo jsem na nej zapomel.
tusim ze jsem delal nejaky rezident.

a ta vydrz. podle konstrukce verim udaji z navodu 23,5 hod jizdy a 0,5 hod
profylaxe, kazdy den, nebo po 1,5milionu znaku. (ocisteni zbytku papiru
a kapnuti oleje na tyce)

no nic, je patek.

milos