HDD s 7200ot

Tomas Kozeluh mr.death@securemail.cz
Pátek Květen 28 15:50:45 CEST 2004

SCSI disky jsou vyráběny podstatně kvalitněji. Taky tomu odpovídá cena,
pochybuju o tom, že rozdíl 6-7 tisíc na disku způsobuje pouze SCSI
elektronika. No a pak ty disky jsou určeny do systémů, který jedou nonstop,
jednu dobu dokonce IBM nedoporučovalo jejich IDE na nonstop provoz. Ostatně
v poslední době jsem neslyšel o žádné vadné sérii SCSI disků, vadný série
IDE si z hlavy pamatuju hned minimálně 2.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death