take zapalovaci elektronika do motoroky

turby turby@seznam.cz
Pátek Květen 28 15:55:20 CEST 2004

Zdravim,
pokud je to zapalovani z alespon trochu slusnejsi motorky tak je tam
nejaky jednocip. Je to ale trochu magie spravne nastavit tu krivku a
je k tomu vetsinou treba brzda (takovy drahy a velky meric vykonu:) a
opravdu hooodne velke zkusenosti s ladenim. Myslim, ze to u nas umi
dobre jen par lidi. Pokud se k tomu postavi laik, tak to vzdy akorat
zk...i :o)

Ale asi nejvice Vam poradi zde: http://www.ignitech.cz/

--
 turby