take zapalovaci elektronika do motoroky

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek@freescale.com
Pátek Květen 28 14:49:19 CEST 2004

No jo, kdyz bych se dostal az na bazi FETu, nebo IGBTcka, ktery spina civku, chrochtal bych blahem. Jenze ja vubec nevim, co mezi mnou a tim tranzistorem jeste je. Jak ta vec treba casuje nabijeni civky? Nabiji ji porad, nebo taky neco odhaduje? Je v ni par tranzistoru, nebo Cray?

U toho trabanta, pocitam ze mate snimac asi na  max. predstihu a zpozdujete ho.. Nemate problemy s volnobehem? Ta motorka ma pri volnobehu hrozne nestabilni otacky a netrefil bych horni uvrat tak, aby to nekuckalo.

Ad. potrenciometr na rizeni predstihu: Dobra idea na on-line ladeni :-) Zkusim to taky tak udelat. Nicmene kamaradovi se hrozne zalibil PC-Master a moznost ladit to notebookem ;-)

Zdravi,

Jirka Naprstek