take zapalovaci elektronika do motoroky

Petr Lascak hwsoft@seznam.cz
Pátek Květen 28 14:29:51 CEST 2004

Naprstek Jiri-R54332 pise:
> Preji prijemne patecni odpoledne,
>
> tema zapalovani v motorce me postrcilo taky k jednomu dotazu:
> Kamarad ma Jawu 350 a v ni bezkontaktni zapalovani VAPE (ceska
> vyroba) a chce po me vyrobit krabicku rizeni predstihu - takovou,
> aby si to mohl sam upravovat, ladit, no proste, aby si s tim mohl
> taky hrat ;-)

 No me zas kamarad ukecal na zapalovani do Trabanta :o), ale co jsem
 koukal na HW tak jen dostanu impuls bud HALL nebo opto zavora,
 a pak uz jen udelat zpozdeni v zavislosti na otackach a sepnout
 jeden z vykonovych FETu. Mam to pripraveny na Nitronu QT4, a hrat
 si s optimalizaci bude on :). Predstich se mude ridit trimrem na AD
 vstupu, akorat vychazi nozicky.

--
        Petr Lascak
        ITF FreeNet Liberec